راهنمای خرید نرم افزار مرکز تماس

 

راهنمای خرید نرم افزار مرکز تماس

شرایط دو سال گذشته عمیقاً شیوه زندگی ، کار و تجارت ما را تغییر داده است. مراکز تماس تحت فشارهای فزاینده ای برای تسریع تحولات دیجیتالی ، از جمله انتقال به کار از راه دور ، پذیرش فناوری های جدید و رسیدگی به سناریوهای حساس مشتری قرار داشتند.

این تغییرات الزامات و اولویت های کسب و کار را برای ارائه راه حل های تجربه مشتری و کارمند تغییر داده است. چه در حال ارزیابی محصولات جدید باشید و چه در حال حفظ روندها، باید بدانید که چه چیزی باعث نوآوری سریع می شود و سازمان ها چگونه این نوآوری ها را به کار می گیرند.

برای کاهش سرعت شیوع COVID-19، خدمات حضوری محدود و یا در دسترس نبودند. سازمان ها مجبور به ایجاد تغییرات سریع شدند. مرکز تماس و کانال‌های پشتیبانی ارتباطی راهی اصلی برای ارتباط با مشتریان و مدیریت تجربیات شد. این موضوع باعث شتاب گرفتن چندین روند کلیدی شد که قبل از شیوع بیماری همه گیر جهانی در حال انجام بودند.

  • بیاموزید که چگونه سال 2020 مراکز تماس را برای همیشه تغییر داد
  • روندهای مرکز تماس برای سال 2021 را کاوش کنید
  • قابلیت های ضروری برای یک مرکز تماس مدرن را کشف کنید

این راهنمابه بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه این روندها قابلیت‌های اساسی یک مرکز تماس مدرن در سال 2021 و بعد از آن را به پیش می‌برد

 

تعامل دیجیتال

تغییر از مراکز تماس صوتی محور به مراکز تماس بهینه شده برای ارتباطات دیجیتال حتی بیشتر پیشرفت کرد. سازمان‌ها تلاش می‌کنند تا کانال‌هایی را که مشتریان می‌خواهند از آن‌ها استفاده کنند ، به ویژه چت، متن و پیام‌رسانی ، را اضافه یا بهینه کنند تا حجم فزاینده‌ای از مکالمات دیجیتالی را مدیریت کنند.

( دور کاری ) کار و عملیات کاری از راه دور

مراکز تماس، کارمندان را به انجام کار از داخل خانه منتقل کردند. تغییر از تعاملات چهره به چهره بین عوامل و سرپرستان به نیروی کار کاملاً از راه دور، نیاز به تعامل و ابزارهای مدیریت مؤثر را برجسته کرد.

ابزارهای همکاری

مکالمه های کوتاه اکنون به تماس های ویدیویی و پیام های متنی تبدیل شده اند. تغییر به سمت کار از راه دور، فناوری را در مرکز ساده ترین وظایف و ارتباطات قرار داد.

هوش مصنوعی و اتوماسیون

تقاضا برای اطلاعات و کمک ، حجم تعاملات پشتیبانی مشتری را در اکثر صنایع افزایش داد. سازمان‌ها برای افزایش قابلیت‌های سلف‌سرویس و اتوماسیون ، برای کارکنان و مشتریان، تصمیم گرفتندبرخی از امکانات وابسته به هوش مصنوعی را در استفاده از این روند تسریع کنند.

پلتفرمهای ابری

راهکاری های فعلی نیاز به مهاجرت به فناوری ابری داشتند. راه‌حل‌های قدیمی‌تر مرکز تماس در محل برای پشتیبانی از مدل جدید و مدل ارائه خدمت از راه دور برای عملیات کاری مرکز تماس ناکافی بودند. سازمان‌ها در این زمان‌ها پذیرش پلت‌فرم‌های مرکز تماس ابری مدرن را برای چابکی و سازگاری سرعت بخشیده‌اند. و در آینده این پلتفرمها سهم بیشتری از بازار مرکز تماس را از آن خود خواهند کرد .

راهنمای خرید مرکز تماس ما را دانلود کنید : 

دانلود فایل

 

About the Author

ممکن است این مطالب را هم دوست داشته باشید